Produkt Dnia - Okiem Pudernicy
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Uwaga! Poniższe dokumenty mogą być nieaktualne! Jeśli jesteś właścicielem tego sklepu - zaloguj się do panelu i przedłuż ważność aplikacji Shoper Regulaminy, aby mieć zawsze aktualne dokumenty.

Zwrot i odstąpienie od umowy

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem – zgodnie z prawem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (czyli przez sklep internetowy). Od umowy możesz odstąpić, wysyłając mi oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wystarczy mail na adres: agata@kuuma.pl.  Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Zwracaną rzecz zwróć niezwłocznie na adres: Sklep PUDERNICA, ul. Siennicka 3/U3, 04-005 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś od umowy.

Bieg 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, na mocy której wysłałam do Ciebie kosmetyk – od objęcia go przez Ciebie w posiadanie (mówiąc po ludzku – od dnia w którym go otrzymałaś).
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy. Jeśli kiedyś wydam e-booka (a mam w planach) to ten punkt stanie się aktualny.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócę Ci niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Może być tak, że wstrzymam się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Muszę jeszcze wyjaśnić, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony w ePudernica.pl towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację złóż na adres e-mail: sgata@kuuma.pl lub drogą pocztową na adres Sklep PUDERNICA, ul. Siennicka 3/U3, 04-005 Warszawa.

Reklamowany towar wyślij na adres: Sklep PUDERNICA, ul. Siennicka 3/U3, 04-005 Warszawa.

Pamiętaj, że w związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadam względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl