



Zwrot i odstąpienie od umowy
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – zgodnie z prawem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (czyli przez sklep internetowy). Od umowy możesz odstąpić, wysyłając mi oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wystarczy mail na adres: agata@kuuma.pl. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Zwracaną rzecz zwróć niezwłocznie na adres: Sklep PUDERNICA, ul. Siennicka 3/U3, 04-005 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś od umowy.
Bieg 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, na mocy której wysłałam do Ciebie kosmetyk – od objęcia go przez Ciebie w posiadanie (mówiąc po ludzku – od dnia w którym go otrzymałaś).
- dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy. Jeśli kiedyś wydam e-booka (a mam w planach) to ten punkt stanie się aktualny.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócę Ci niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Może być tak, że wstrzymam się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Muszę jeszcze wyjaśnić, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony w ePudernica.pl towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację złóż na adres e-mail: sgata@kuuma.pl lub drogą pocztową na adres Sklep PUDERNICA, ul. Siennicka 3/U3, 04-005 Warszawa.
Reklamowany towar wyślij na adres: Sklep PUDERNICA, ul. Siennicka 3/U3, 04-005 Warszawa.
Pamiętaj, że w związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadam względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie sprzedaży.